Bijna klaar voor een nieuwe reis!

28 maart 2017

3 jaar geleden zijn we 5 weken naar china geweest. Dit is ons zo goed bevallen dat we perse terug wilde.

Komende vrijdag (31 maart) vertrekken we met rugzak voor 2 a 3 maand naar china!

We vliegen naar shanghai waar we direct doorvliegen naar zhangjiajie. Vanuit daar gaan we slowly in 1 maand naar shanghai.

In shanghai sluiten mijn zus Claudia en mijn moeder bij ons aan waarna we met zijn vieren in een maand tijd door zullen reizen naar HongKong.

In HongKong zetten we mijn zus en moeder weer op het vliegtuig en kijken we daar terplekke of we nog een maand doorgaan richting zuidelijke kust.

Dit laatste zal afhankelijk zijn van onze financiele situatie, fysieke gesteldheid of dat we wel een visum verlenging voor nog een maand kunnen krijgen.

We zullen alles veel rustiger aan gaan doen dan vorige keer en jullie niet overspoelen met dagelijkse reisblogjes, maar we hopen dat jullie ons gaan volgen en fotos bekijken ;)

Reacties zijn natuurlijk voor ons in het verre china altijd leuk om te lezen :)

1. Lenie:
    28 maart 2017
    Heel veel reis plezier geniet er lekker van. Groetjes lenie
  2. Ilonka:
    28 maart 2017
    Heel veel plezier en heb een veilige reis
  3. Petra warnink lavooi:
    28 maart 2017
    Ik wil jullie een hele fijne reis toewensen en ik volg jullie graag via de blog ik hoop dat jullie mooie dingen gaan zien en er lekker van genieten xxx en gezond weer terug gr Petra
  4. Janetta de lange:
    28 maart 2017
    Jullie een goeie reis en heel veel plezier
  5. Ron & Cora:
    Dank Dank ;)

Veel plezier met het volgen van ons blogje!
  6. Miranda de jonge:
    28 maart 2017
    Ik wens jullie heel veel plezier!! en geniet van jullie mooie reis
  7. Harm:
    Heel veel reisplezier
  8. Saskia Rutten-Alberts:
    29 maart 2017
    Ik hoop dat jullie geweldig mooie avonturen gaan beleven. Ik zal jullie blog natuurlijk volgen.
    Groetjes
  9. Ton, Andrea, Naomi en Boaz:
    29 maart 2017
    Veel plezier!!!! Ga er lekker van genieten!!! Groetjes van ons viertjes!
  10. Fran Alberts:
    29 maart 2017
    Graag wil ik jullie volgen en meegenieten. Wens jullie een geweldige tijd en een veilige reis. Groet.
  11. Lies:
    29 maart 2017
    Geniet vooral en maak er onvergetelijke maanden van .
    Goeie reis en ik ga deze blog tijdens jullie reis bekijken.
    Groetjes lies (mechelen België )
  12. Claudia Molendijk:
    30 maart 2017
    Nog maar 1 nachtje slapen.
    En dan nog 35 nachtjes slapen.....dan komen ma en ik
  13. Claudia Molendijk:
    30 maart 2017
    Tot morgen.....huilie, huilie Cora....
  14. Jose de Kreij:
    veel plezier
  15. Hanneke Perier:
    30 maart 2017
    Goeie reis en heel veel plezier....Wat een heerlijk vooruitzicht....